vw passat 35i tuning

vw passat 35i tuning

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
haha neodgovara bombas samoubica zadevero se valjda instalaciju kopca hahah ili je sad dao racunar za neki dio sto mu fali haha...hmmm:123::lol::lol::lol:
 
Član
ajde ja malo kasnim ali na slici se lepo vidi se ovaj motor od koliko vec kubika i kilovata nalazi u crnom automobilu...vidi se po haubi i krilima...ali sta sad bomba je bacena...pa nek nam je bog u pomoci....
 
Član
jest se momak prosuo po forumu ko djubar u proljece. drugar sanski most je od mene 30 kilometara pa ajde dodji u prjedor platicu ti rucak da vidim taj 3.0
 
Član
vwTalic je napisao(la):
tibor987 je napisao(la):
MA bola prosuo se lik da valja, kaze nema para za branike ofo ono, a odjednom ,pretpostavljam, buseni 2.9 na 3.0 litre zapremine i 227kW, odnosno to je malo ispod 310 konja....plus sto na onoj slici gore se vidi lijepo sredjeni motorni prostor i polirana crijeva sa turbine i IC-a :D

A ja sam laik, ali mislim da ne mozes tek tako ugurat turbinu na vr-a, a bogme ni jeftino :D

iskreno ako vas interesuje odkud mi masina
dao sam skutera za nju
inace je nebi nikupio

I ja sam neki dan dao biciklo 21 brzinu za motor iz golfa 5 r32 :D



Ovaj je gori od sjeverne koreje baci prije njih atomsku bombu :icon_mad:
 
pa jbt ajde pustite momka da malo masta, odma ga napali ko vukovi hehehehehe, mada nije lijepo sto laze ali et jbg nismo svi isti

iskreno ne znam cemu svrha laganja, ubacio ovaj ili onaj motor to ce te neko vise postovat zbog motora ili??? :icon_exclaim:
 
Početnik
scorpio je napisao(la):
jest se momak prosuo po forumu ko djubar u proljece. drugar sanski most je od mene 30 kilometara pa ajde dodji u prjedor platicu ti rucak da vidim taj 3.0



Drug, od mene je mozda daleko preko mosta samo ahhahahah


:lol::lol::lol::lol::lol:
 
Član
slijedeci put kad se javi mozda ce u passatu biti 3.2, ko zna sta on sada radi dok se mi ovdje sprdamo:D
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 
Status