Chevrolet Cruze - Trokira, tesko radi hladan

Chevrolet Cruze - Trokira, tesko radi hladan

Član
Pozdrav svima!

Imam problem sa Chevrolet Cruzeom ( 2011. godiste, 1.6 benzin/plin 91kw, 95 kkm ( 63k kkm na plin, plin je sekvent - Zavoli sistem)), koji me tako frustrira u posljednje vrijeme da sam morao namjenski otvoriti profil i postaviti temu.

Naime, problem je sljedeći: već više od godinu dana imam taj problem da ujutro, kada je auto hladno i kada ga tek upalim u dvorištu da odradi u mjestu, iako normalno upali, auto nakon 3-4 sekunde pocne pojacano tresti i obrtaji pocnu varirati od 800-2000, a cak se zna i ugasiti par puta, kada obrtaji spadnu na nekih 500, 600 - nakon cega se naravno zagusi i ugasi. Za vrijeme tog 'hodanja obrtaja' auto radi nemirno i moj je osjecaj kao da radi na 3 cilindra neko vrijeme. Sve se ovo dešava i prije nego što prebaci na plin, tj. na benzinu, a primijetio sam da kada izađem iz auta dok radi ovako nemirno, da ispušni gasovi imaju tako neugodan i nekarakterističan miris koji malo podsjeća na sumpor ( naravno da nije sumpor u pitanju, a ovakva promjena mirisa bi možda mogla biti do smjese? ). U slučajevima kada se ugasi, drugo paljenje bude malo 'teže', kao da malo više zavergla nego inače ( akumulator je nedavno promijenjen ). Na plin prebaci nakon nekih 7-8 minuta ( kada dostigne 40ak stepeni ), međutim i dalje malo nemirno radi i osjetim neke maaanje detonacije, obrtaji i detonacije se stabilizuju nakon nekih otprilike 10ak minuta i onda mogu krenuti napokon. Međutim i kada krenem, čim se papučica gasa stisne naglo auto zacuka malo i kao da zaštuca na ubrzavanju , a to je ubjedljivo najprimjetnije na manjim obrtajima, iako je motor već na radnoj temperaturi. Pošto odmah izlazim na autocestu do posla, čak se i petoj brzini na nekih 140 km/h osjeti na momente da samo sekundicu 'cukne', ali tad je već jako manje primjetno. Nakon nekih 30ak km, kada već stignem na posao ( i nakon vožnje na većim obrtajima na AC, oko 3.5 - 4 k ) , cukanje je tad već nepostojano, a posebno kada se auto ugasi, pa opet upali nakon 2-3 minute, kao da se mapa 'rekalibriše' nakon vožnje na većim obrtajima, ali podvlačim na većim obrtajima , jer da sam npr. tak ugasio auto čim je stekao radnu temperaturu radeći u leru u mjestu i upalio opet, situacija bi bila ista, znači situacija se popravi tek nakon odvoženih kilometara, a posebno se brzo popravi nakon većih obrtaja. Eh sada, znači auto radi najnormalnije kada je ugrijan i kada je prešao nekih minimum 15ak kilometara, i radit će normalno sve dok se potpuno ne ohladi, čim se potpuno ohladi, opet ista priča, s tim da što je hladnije, tj. što duže nije bio paljen, to su simptomi izraženije. Kao što sam već napisao, ova situacija traje već neko vrijeme s tim što se s vremenom blago pogoršala, a simptomi su izraženiji zimi, jer logično, motor će se prije ohladiti. U početku su problemi iščezavali za minutu-dvije, a sad se redovno gasi ujutro dok se zagrijava. Na dijagnostici nikad nije nikakvih grešaka izbacivalo.

Eh sad, bio sam u kod raznih majstorima, uključujući i ovlašteni servis. Svjećice su svakako zamijenjene prošle godine. U ovlaštenom su prvobitno posumnjali na raštelovanost ventila, što je i bilo tačno, tačnije, izduvni ventili na 3. i 4. cilindru, riješili su to, međutim, to nije riješilo probleme. Sljedeće su sumnjali na struju, zamijenili su bobinu, svjećice već promijenjene bile, a u ovoj izvedbi motora nema kablova, nego bobina ide direktno na svjećice. Ni ovo nije riješilo problem, s tim što kada sam čuo za cijenu razvodnika struje ( oko 568 KM
facepalm.gif
) pozlilo mi je, jer mi je drugi majstor privatnik ( bivši radnik u ovlaštenom servisu Merca) za istu bobinu tražio oko 220 KM sa rukama. U ovlaštenom su sljedeće htjeli da naruče usisnu granu, a ja sam sumnjao da su htjeli da naruče cijelu usisnu granu samo zbog klapne gasa, a taj drugi majstor kod kojeg sam išao mi je također rekao da bi klapna gasa mogla biti uzrok. S obzirom da je bobina tako precijenjena bila, ne smijem ni pomisliti koliko bi mi za usisnu granu tražili, a stvarno mi se ne bacaju tolike pare kad to mogu odraditi jeftinije u privatnika, a ni to nije sigurno da je usisna grana/klapna gasa u pitanju, jer je očito da su i u ovlaštenom počeli lutati. Problem je, kako kaže ovaj drugi majstor, da se vjerovatno za Kruz ne može odvojeno uzeti klapna gasa, nego se mora cijela usisna grana uzeti. Još bih da dodam da prvo što mi je ovaj drugi majstor promijenio je par nekih senzora, nije mi rekao tačno koje je mijenjao, nisu popravili situaciju tako da nije ni bitno iako je moja pretpostavka da je to bio maf senzor. Znači ono što mi nije jasno je, ako je cijela usisna grana u pitanja, zašto bi onda auto najnormalnije radilo nakon nekog vremena kad je itekako motor ugrijan?

Čak mi je ovaj drugi majstor sugerisao da kupim onaj aditiv za gorivo za prošišćvanaje benziskih dizni, ali je problem prisutan i na benzinu i na plinu.

Auto je redovno održavano. Nedavno sam bio i na plinskom servisu, na kojem nisu našli ništa neregularno, nisu ništa ni za mapu rekli. Jako me frustrira ovo već neko vrijeme, a svi lutaju bez neke konkretne ideje šta bi moglo biti, tako da bih stvarno volio kad bi me neko uputio na nešto konkretno ili ako je neko imao sličan problem, jer mi je auto bukvalno neupotrebljivo za kratke relacije.

Hvala unaprijed
 
Poslednja izmena:
Član
Odvuces navecer auto pred autodijelove koji imaju bobinu na stanju, ujutro postavis i probas. Auto ti ima missfire na jednom cilindru. Dijagnostikom se utvrdi koji. Tu promijenis svjecicu koja je 10KM i onda ides na bobinu. Klapna gasa nije jer bi se gasio a ne bi prekidao paljenje. Dok smrdi iz izduva znaci da jedan cilindar ne pali smjesu. Ja tipujem na struju. Jesu li izvrtali svjecice da vide boju?
 
Član
Najprije će biti klapna gasa. Sa sličnim simptomima sam kupio auto i poslije zamjene je postalo neprepoznatljivo koliko jedno sranje može da zajebava. U ovlaštenom su tražili 1250KM, polovnih ima, ali sam izbjegavao dok nisam našao provjerenu i iskontrolisanu za razumnu cifru, kupio, ugradio i preporodio se. Probaj naći ispravnu i zamjeniti da vidiš je li OK. Postoji šansa da se mora dijagnostički upariti sa autom, skoro sam siguran u to.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Član
Odvuces navecer auto pred autodijelove koji imaju bobinu na stanju, ujutro postavis i probas. Auto ti ima missfire na jednom cilindru. Dijagnostikom se utvrdi koji. Tu promijenis svjecicu koja je 10KM i onda ides na bobinu. Klapna gasa nije jer bi se gasio a ne bi prekidao paljenje. Dok smrdi iz izduva znaci da jedan cilindar ne pali smjesu. Ja tipujem na struju. Jesu li izvrtali svjecice da vide boju?

Prosle godine cirka krajem marta promijenio sve svjecice, NGK uzeo namjenski, tako da sumnjam da je do njih, a probao sam dvije bobine, jednu u privatnog majstora, drugu u ovlaštenom - Berlijeti, međutim nije ni do njih, a u 1.6 motora je izvedba sto bobina ide direktno na svjecice, bez kablova. Sto se tice klapne gasa, fakticki on se i gasi ujutro, dok su obrtaji jako nemirni, al se stabiliuje za 7-8 minuta, nakon cega samo zastuca u ubrzavanju a i stucanje prestane nakon 15ak odvozenih kilometara. U ovlastenom servisu kazu da je sve uredu sa strujom.

Najprije će biti klapna gasa. Sa sličnim simptomima sam kupio auto i poslije zamjene je postalo neprepoznatljivo koliko jedno sranje može da zajebava. U ovlaštenom su tražili 1250KM, polovnih ima, ali sam izbjegavao dok nisam našao provjerenu i iskontrolisanu za razumnu cifru, kupio, ugradio i preporodio se. Probaj naći ispravnu i zamjeniti da vidiš je li OK. Postoji šansa da se mora dijagnostički upariti sa autom, skoro sam siguran u to.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

1250 maraka za klapnu gasa, pa prevazišli su sami sebe... Nista, probat cu naci polovnu negdje, nadam se da pristaje ona iz Astre J ili Insignije, mada bi trebala jer je to taj isti Opelov famozni 1.6 motor. Je li treba neki poseban softver brenda za dijagnostičko uparivanje sa autom ili je dovoljan neki malo napredniji OBD2 program?

Hvala vam obojici na odgovorima ;)
 
Član
Mislim da tu posao radi TECH 2 dijagnostika i majstor koji zna šta radi. To je Opelova usrana tehnologija koju imam na SAAB-u i to je i ujedno jedino što nije valjalo. Nije rijedak slučaj da te klapne odlaze na SAAB-ovima, Opelima i tim autima koji su rađeni na istim platformama pod drugim brendom. Poslije sređivanja klapne i vozanja, obavezno otići i provjeriti mapu plina kakva je. Treba neko vrijeme vozati i vidjeti kako se ponaša, postoji šansa da se sve sredi samo od sebe, ali nije sigurno. I te bobine su možda sranje, ali ja sam je našao za 100 i neku marku novu i kupio da imam za rezerve.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Član
Zaboravih dodati, nađi koji je broj tačan tog dijela i provjeri cijene na drugim mjestima, eBay nije loše rješenje, ima ih mnogo. Ja nisam htio uzeti preko eBay-a jer sam odlučio platiti profesionalca da dođe iz Beograda i da napravi kako treba.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Član
Najprije će biti klapna gasa. Sa sličnim simptomima sam kupio auto i poslije zamjene je postalo neprepoznatljivo koliko jedno sranje može da zajebava. U ovlaštenom su tražili 1250KM, polovnih ima, ali sam izbjegavao dok nisam našao provjerenu i iskontrolisanu za razumnu cifru, kupio, ugradio i preporodio se. Probaj naći ispravnu i zamjeniti da vidiš je li OK. Postoji šansa da se mora dijagnostički upariti sa autom, skoro sam siguran u to.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Da ponekad se treba kalibrisati klapna nekad ne naravno to se radi preko dijagnostike niposto dirati sarafe na njoj ako ih ima, imao sa njom problema na pezo-u :D
 
Član
Zaboravih dodati, nađi koji je broj tačan tog dijela i provjeri cijene na drugim mjestima, eBay nije loše rješenje, ima ih mnogo. Ja nisam htio uzeti preko eBay-a jer sam odlučio platiti profesionalca da dođe iz Beograda i da napravi kako treba.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Razmisljao sam da sa Ebaya narucim, ali nesto ne znam koliko i ko je spreman na 'returns' u slucaju da ne bude do nje, pa sam eliminisao to. Ima Opelov autootpad blizu Viteza, vidjao sam bas puno Astri J, nadat se da ima barem neka sa 1.6 motorm tu..

Ali na stranu sve, meni najčudnije ovdje, bilo do klapne ili ne, je kako to da svi simptomi upotpunosti nestanu nakon 15ak odvoženih kilometara. Ako je već klapna u pitanju, je li moguće da nakon vožnje na autoputu ( to je inače svakodnevna relacija ), da klapna ako je već otvorenija na većim obrtajima postane malo 'opuštenija' pa ima instantniji odziv na gas, jer kad je hladan tj. kad malo stuca pri ubrzavanju ujutro tek kad se krene - stuca najcesce i najzesce kada se naglo gas poklopi.
 
Član
Razmisljao sam da sa Ebaya narucim, ali nesto ne znam koliko i ko je spreman na 'returns' u slucaju da ne bude do nje, pa sam eliminisao to. Ima Opelov autootpad blizu Viteza, vidjao sam bas puno Astri J, nadat se da ima barem neka sa 1.6 motorm tu..

Ali na stranu sve, meni najčudnije ovdje, bilo do klapne ili ne, je kako to da svi simptomi upotpunosti nestanu nakon 15ak odvoženih kilometara. Ako je već klapna u pitanju, je li moguće da nakon vožnje na autoputu ( to je inače svakodnevna relacija ), da klapna ako je već otvorenija na većim obrtajima postane malo 'opuštenija' pa ima instantniji odziv na gas, jer kad je hladan tj. kad malo stuca pri ubrzavanju ujutro tek kad se krene - stuca najcesce i najzesce kada se naglo gas poklopi.
Klapna ti je u stvari ispravna, ali otiđi negdje na dijagnostiku originalnu ili neku BOSCH ili TECH 2, mora je iščitati ako je do nje. Pojede se potenciometar preko kojeg dobija podatke, a pokreće je elektromotorić preko plastičnih zupčanika. To je popravljivo, ali niko oko toga neće da se bakće. Ako je mehanički kvar klapne, onda mora iščitati grešku, a ako se taj grafit ili šta je već pojeo, možda tu i pravi problem. Ne znam kako da ti objasnim, ali probaj sa polovnom, nađi na otpadu fizički istu i sa istim oznakama i probaj. Postoji šansa da je auto prihvati bez dijagnostike, a ako ne, probaj kalibraciju odraditi kod nekog dobrog majstora. Ako tad ne riješiš problem, onda ne znam do čega je. Simptomi su jako slični mojima, već sam napisao kako sam riješio.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Član
Klapna ti je u stvari ispravna, ali otiđi negdje na dijagnostiku originalnu ili neku BOSCH ili TECH 2, mora je iščitati ako je do nje. Pojede se potenciometar preko kojeg dobija podatke, a pokreće je elektromotorić preko plastičnih zupčanika. To je popravljivo, ali niko oko toga neće da se bakće. Ako je mehanički kvar klapne, onda mora iščitati grešku, a ako se taj grafit ili šta je već pojeo, možda tu i pravi problem. Ne znam kako da ti objasnim, ali probaj sa polovnom, nađi na otpadu fizički istu i sa istim oznakama i probaj. Postoji šansa da je auto prihvati bez dijagnostike, a ako ne, probaj kalibraciju odraditi kod nekog dobrog majstora. Ako tad ne riješiš problem, onda ne znam do čega je. Simptomi su jako slični mojima, već sam napisao kako sam riješio.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Ništa onda, vidjet ću onda da odem na dijagnostiku ovih dana. Ma meni je među prvim stvarima majstor čini mi se baš spominjao potenciometar na klapni, ali ne znam više ni sam, k'o kad sam se nasluš'o svega oko ovog problema. Hvala ti puno Oggy

P.S. Zaboravio sam još samo spomenuti da ujutro nakon što se smire štuckanja pri ubrzavanju i kad sam već na autoputu, primijetio sam da je dosta onako 'ugušen', ne prima gas kao inače kad je 'kalibrisan', jer trebam osjetno više stisnuti papučicu da bi ubrzao i održao brzinu nego kad već stignem u grad ( kad već pređe tu neku 'normu' kilometara nakon kojih više nema simptoma). I primijetio sam još da pri nižim brzinama i nižim obrtajima kad ga iz brzine prebacim u ler, umjesto da instant opadne na 'idle' obrtaje, on sam od sebe skoči na nekih možda 1300-1400 i onda spadne na idle. Ovo nit se dešava stalno, nit mi smeta, ali znam da se problem sa klapnom glasa manifestuje najviše sa nemirnim obrtajima u leru pa zato spominjem ako vam šta znači.
 
Član
Dodji u Zenicu i bice ti problem rijesen
dzamboservice.com
Nazovi prvo i najavi se, vidi radi li to mada bi trebao
Covjek Opele razvaljuje
 
Top