Zanimanja Članova

Zanimanja Članova

Član
Pozdrav ;)
Nadam se da nije bila slicna tema , ajmo da prestavimo zanimanje kojim se bavimo usput koju slikicu okacimo i jos ponesto napise ??? msm da bi trebalo biti zanimljivo.

Evo krenuti cu od sebe ,)

Zavrsio sam skolu za zavarivace , ove godine sam atestirao wig zavarivanje i poceo sam po malo da varuckam za jednu firmu.
84661635.jpg

fotografija0230.jpg

fotografija0231.jpg

fotografija0259.jpg

Ova zadnja je slikana u "Grafotisak "- grude
 
Član
zadnja-kocnica je napisao(la):
Opca gimnazija i nesto faxa sve znam pomalo raditi, a ne znam nista :lol: Dovoljno je da pogledate moj potpis. Hvala

takodjer prva gimnazija,studiram eng jezik,navodno mi dobro idu jezici,pa ganjam to,prevodim,ljeti nekad' radim kao vodic et' :icon_biggrin:
 
Član
Fino ;) upravu si Funky ali vec ako se neko bavi nekim poslicem ovo dodje kao neka mala reklamica ;)
 
Član
ja sam bivsi student, zavrsen fakultet informatike;)

trenutno volonterski radim u italijanskoj ambasadi, i privatno servisiram racunare i laptope,, vecinom prijateljima i poznanicima
radio sam kao menadzer za brigu o korisnicima u Eronetu, bio malo automehanicar, malo i konobar, probao sam i to
privatno se malo bavim poslovima oko auta,, poliranje, folije ovo ono
et ukratko:cool::cool:
 
Član
tema glava boli...zavrsio gimnaziju...radim privatno...pravim bakarno posudje za bascarsiju vecinom,naveliko..:D;)
 
Član
I dalje se školujem, elektrotehnička, radim u slobodno vrijeme:lol::lol::lol:

Malo po kući ove instalacije, i ponešta sitno, a također malo i oko računara, ali sve samo iz dosade, jer se još školujem
 
Član
po zanimanju elektrotehnicar telekomunikacija, trenutno druga godina saobracajnog fakulteta, sto se tice zanimanja radim sto stignem.... jbg kad ima posla i radi se, radio kao elektricar, armirac (nema goreg posla), i baustela, ma pravi majstor, od temelja do krova:lol::lol::lol:
 
Član