Problem sa Fiat Puntom 2

Problem sa Fiat Puntom 2

Prije svega, želio bih uputiti svim članovima foruma jedan veliki pozdrav, no da ne duljim previše, preči ću odmah na ono glavno.

Naime, prije skoro godinu dana, kupio sam Fiata Punta 2 (2001.g. 1.2). Već pri samom povratku kući na instrument tabli upalila se lampica kao na slici: S obzirom da sam totalni laik kada su auta u pitanju, zaustavio sam auto na jedno 10minuta, te se lampica više nije palila jedno sat vremena, nakon čega se ponovilo isto. Auto nije trzalo, niti gubilo snagu, jednostavno, samo bi se lampica upalila.

Pri povratku kući, auto sam odvukao na servis, nakon čega su mu uradili dijagnostiku, restartovali računar, zamjenili svječice, pročistili dizne i ko zna šta sve još. Uglavnom servis je iznosio 800KM. Nakon toga, lampica se nije palila jedno 2mj. Nakon 2mj. auto se počelo čudno ponašati, u toku vožnje bi jednostavno počelo da gubi snagu, te bi se u pokretu ugasilo, nakon čega bi se upalile sve lampice na instrument ploči. Kada bi se to desilo, auto bi djelovalo kao "mrtvo" jedno pola sata, nakon čega bi se ponovo upalilo i išlo normalno.

Auto sam vukao nakon toga još tri puta na servis, kod različitih majstora u nadi da će barem neko dijagnosticirati kvar, ali bezuspješno. Uradili bi dijagnostiku, na kojoj ne bi izbacilo ni jedan problem, a meni auto i dalje ne radi. Jednostavno ili se ugasi tijekom vožnje prilikom prebacivanja iz manje u veću, ili za vrijeme čekanja na semaforu i ponovnog kretanja. Što je još zanimljivije, kada bi se upalila lampica (sa slike) auto kao da bi počelo gubiti snagu. Što više kada se upali ta lampica, temperatura motora jednostavno padne u roku sekunde i ne reaguje dok se auto ne zaustavi, te ponovo ne pokrene.