kupovina auta

kupovina auta

Član
pozdrav,treba mi pomoc oko kupovine auta od 3000 do 4000KM,svaka pomoc je dobro dosla,pocetnik sam sto se tice automobila.......
 
Član
da malo trosi,da nije skup za odrzavanje.........

kad sa skutera predjes na auto,ruzan osjecaj,al eto odlucio sam zelim auto kupiti.......
 
Član
Teško ti je dati kvalitetan savjet koji će ti direktno pomoći pri kupovini auta. Po mom mišljenju je najbolje kupovati auto od nekoga koga znaš, odnosno od nekoga za koga znaš da brine o autu, te da je marka auta totalno nebitna.
 
Član
ev razmisljam polo vw to mi se svidjelo sta jos ima slicno njemu,ovaj golf jest mrak,posto sam pocetnik,nesta slabije.......
 
Član
Ne budi smjesan, cuj prejako, nikakve logike isto ko i nemoj sa zadnjom vucom pocetnik, de ba:lol::lol:
Ako je neko hajvan nije ni fico za njega ;)
 
Joj sto volim ove teme.... Autom upravljas ti i ide koliko ti hoces pa makar imalo i 1000ks. Realno 115 konja i nije nesto vauuu. Treba ti da se presaberes, da li zelis neko mladje auto nesto tipa Fiat Punto kao sto je pajonir predlozio, ili neku staru provjerenu ragu tipa cudotvorca Golfa II (cudim se da ga niko nije predlozio). Brate mili imas PIK, uneses cijenu do 4000 ili koliko vec i cesljaj. Ako te neki zainteresuje ovde postavis pitas mane vrline, a ne ovako. Glupo je sad da ti ljudi postavljaju auta, jer ti kupujes i ti biras i niko ne moze da cita tvoje misli, da li volis manje vece, mladje starije, da li si privrzen nekoj marki itd... Ako si vec totalni laik za auta, onda ti je moj prijateljski savjet da nadjes nekog ko se razumije u ista, da ti pomogne u potrazi i kupovini inace ces se zajebati 101%. Ovde ti se uglavnom predlazu auta koja i sami voze, a svaki cigo svoga konja hvali, a tudjeg kudi.


p.s. prijedlog adminima da naprave temu kupujem auto, i nek sluzi za ovakva pitanja, pa svaki dan pojave se barem dvije teme, koje auto da uzmem. Mislim da nema auta koje nije "obradjeno" do detalja.
 
Član