zvucnici 430 il su 480W nesjecam se

zvucnici 430 il su 480W nesjecam se

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
eh ljudi ovako.. imam u autu JVC cd player mp3 koji je izlazne snage 4x50W.. sad me interesuje koliko ja mogu dobiti da na njega stavim samo 2 ovalna zvucnika sa po 420 il su 480W nesjecam se znam da sam neggdje vidio nove 190KM.. nisam mislio stavljati jos pojacalo pa me interesuje valja li to ista da stavim bez pojacala i bil dobro gruhalo.. hv unaprijed na odgovorima:cool:
 
Član
vidi ti kolika je nominalna snaga tih zvucnika,to 430/480W je maximalna
to se ne PIKA
hahahaha
vidi RMS,al mislim da moze,to je do nekih 100W nominalne,trebalo bi bit ok
al ja sam laik,nek ti kazu ovi sto brpaju:)
 

IGY

Član
moze ti to dobro svirati
nemoj sad ocekivati da ce ti lomiti lim na autu, ali nece biti ni lose
 
Član
edoze je napisao(la):
vidi ti kolika je nominalna snaga tih zvucnika,to 430/480W je maximalna
to se ne PIKA
hahahaha
vidi RMS,al mislim da moze,to je do nekih 100W nominalne,trebalo bi bit ok
al ja sam laik,nek ti kazu ovi sto brpaju:)

znam znam da je to max. ali neznam koliko ja nominalna nisam gledao.. imao sam u puntu s max. 240W i kad si unutra bas dobro udara bas je fin zvuk bio.. u rodjaka je max 300W i bolje se culo neg kod mene pa zato i mislim da bi se trebalo dobro cuti.. neznam nisam pametan mozda djaba bacim pare jer trenutno mi netreba ta zajebancija pojacala wooferi i to jos ce malo sacekati..
 
Član
IGY je napisao(la):
moze ti to dobro svirati
nemoj sad ocekivati da ce ti lomiti lim na autu, ali nece biti ni lose

:lol: pa neocekujem vec hocu da mi se i dobro cuje i da ima fin zvuk bez pojacala i tih zaebancija..bojao sam se i da mi nije prejako jer necu staviti pojacalo pa rkeo da mi nebi nesto sjebalo..
 
Član