WORK Seeker felge

WORK Seeker felge

mozda interesantno za pogledat...ko ne razumije njemacki razumije cijenu...uglavnom predprodukcijske, original nisu fake, inace su work od 17inca pa na vise...ovih ima 5komada u svijetu, 2kom od tog su u evropi...pa ko voli nek izvoli...

WORK-SEEKER 15inch

znaci SAMO felge ne cijelo auto...
 
Član
Jebi ih, i nisu nesto extra mocne...isti dizajn krakova ko i u skoro 50% felni, samo valja falc hehe
 
Član
jedino ako mogu same da se vrte bez motora i sl ili mozda neki metal s druge planete
nidje veze glupiranje kao sto neko navede kao 50% felgi
mozda sam ja laik i ne znam sta je u pitanju ali preseravanje tesko
 
pa zasto dat 1500KM za bbs rs ili rm...isti djavo...kad mozes 15ke kupit za 150KM...a eto ovdje je najvrijednija ta cinjenica sto su jako rijetke...a eto nabija cijenu sto su trodijelne, pa hromiranje, pa svasta nesto...
 
Član
:icon_biggrin:
tito_i_partija je napisao(la):
pa zasto dat 1500KM za bbs rs ili rm...isti djavo...kad mozes 15ke kupit za 150KM...a eto ovdje je najvrijednija ta cinjenica sto su jako rijetke...a eto nabija cijenu sto su trodijelne, pa hromiranje, pa svasta nesto...

pa dobro rm i nisu bas toliko ali opet rm i rs su felge koje su dolazile na kultnim autima itd a ove mi bas i ne izgledaju tako
to jedino sto su rijetke pa et mozemo i mi napraviti 3 para felgi i staviti ovu cijenu:icon_biggrin:
 
Član
WORK felge su inace jako skupe felge. Ja gledao cijene kad sam trazio felge za Asteroida i nema nista ispod 7.000 KM.
Felge su neupitno jako kvalitetne, ali nikakav kvalitet ne moze opravdati ovu cijenu, ovdje se placa ekskluziva, a pogotovu ove koje su predmet ove teme su ekskluzivne jer WORK serijski ne proizvodi felge ispod 18".
To vam je isto kao kad neko da 400-500 KM za neki model patika, a istu kvalitetu, samo drugi model moze dobiti za 200 KM.