tiptronic audi????

tiptronic audi????

LSD

Član
e ljudi ovako....

prelistao sam forum i sve sto ima o ovim mjenjacima je nedovoljno ili je staro vise godina

Imam opciju da kupim audi a4 96kw s tiptronic mjenjacem.Ja sam totalni laik za ovo(nikad niti sam vozio niti sam se vozio s nekim ko ima ovaj mjenjac).

Na kojem principu radi.koliko je pouzdan i zanimljiv.kako se ophoditi prema njemu.
Vidim da ima dosta auta koja se voze s tim.da totalno ne valja ne bi ih bilo ovoliko.

iskreno stah me mog ne znanja.a auto k'o auto je u full-u

i

MOLIO bih da mi se jave samo oni koji stvarno znaju i koji su ga posjedovali


hvala od SRCA :dojke:
 
Član
tip tronic mjenjac, dobar je dok je ispravan, kad se pokvari nema kvara ispod 400 KM, skoro sam ja imao tog audija fin je za vozit, jednostavno odmara u voznji, pogotov u gradu, samo eto ako ga kupis imaj u dzepu uvijek spremno 500 KM u slucaju kvara

a ovako ces ga ispitat, upali auto ubaci u neku brzinu, recimo u D nakon sto ubacis u D mora proci tacno 3 sek i onda da krene, zatim stani na blagoj nizbrdici, tad auto ne smije da krene unazad ako je u D ili u bilo kojoj brzini za voznju naprijed, onda ga pojeraj 80 na sat pusti gas ako nakon nekoliko sekundi padnu obrtaji ispod 1000 , znaci ako se sam izbaci iz brzine pri tim 80 km na sat onda ne valja konvertor brzine, on je 400 eura, zatim opet vozi 80 il 90 prebaci ga u plus minus mod, ubaci ga u 5 brzinu i stisni gas do kraja tad neispravan mjenjac vrati u 4 brzinu, znaci mora ostat u petoj iako ce ga malo tusit,takodje tad je problem sa konvertorom brzine, jesil me razumio :D
 
Član
al ga dobro zahajcaj ... kad se ulje ugrije zna da pobudali, skace ko jarac pri saltanju, prebacuje brzine bez ikakvog smisla itd ... i ako ga kupis odma promjeni ulje filter i dihtung kartera (mjenjaca).... kod nas narod bjezi od automatika kao to se kvari ... ali zato sto ne postoji "urodjena" obaveza da se to ulje mjenja.