Spustanje golf 2

Spustanje golf 2

Član
E pa ovako,zelio bi da spustim golfa 2 1.6b kad prodje ovo nevjreme i kad malo otopli konacno :lol: prije neki dan sam stavio nove amortizere Blinsten org Germany,e sada imam neke opruge ali one spustaju pravo puno oko 6 cm,a ja bi htio neke opruge od 3 do 3.5 cm max,imam bbs 15,pa me interesujete na sta trebam da obratim paznju kod spustanja,jer sto se tice ovoga potpuni sam amater i koje su opruge dobre mislim koja marka.
Svaka pomoc bi dobro dosla ;)
 
Član
Franki je napisao(la):
Ma samo ih nemoj sjeć, drugo šta god uzmes nije skupo za dvicu ;)

Ma ne bih sjekao ni pod razno,a znam da nije skupo,nego me interesuje na sta da obratim paznju kad budem spustao auto jer o ovome nemam pojma ;)

Anes_mo je napisao(la):
Mislima da ima bar 1000 tema oko spustanja Golfa mk2 ;)

Drug ja sinoc nisam nasao ni jednu koja mi moze pomoci,zato sam ovdje postavio pitanje :icon_smile:

dami2580 je napisao(la):
kupis opruge 100km ima i jeftinije i spustis i vrh ;)

Ma dobro opruge kupiti nije problem,samo me interesuje kako cu znati da spustaju 3.5 cm max
 
Početnik
Sve zavisi za koji su model te opruge, i zavisi ti od amortizera...znaci, ako to sto pise da spustaju 6cm (mada mislim da je 4cm maximum na obicnim amortizerima), zavisi od modela..ako ce gti 16v spustiti za 6, tvog golfa ce za 4cm...

da ne duzimo, dok ne postavis, neces znati na cemu si :cool:
 
Član
Oggy je napisao(la):
Sve zavisi za koji su model te opruge, i zavisi ti od amortizera...znaci, ako to sto pise da spustaju 6cm (mada mislim da je 4cm maximum na obicnim amortizerima), zavisi od modela..ako ce gti 16v spustiti za 6, tvog golfa ce za 4cm...

da ne duzimo, dok ne postavis, neces znati na cemu si :cool:

hvala drug,a amortizeri su blinsten njemacki obicni ma ne bi preko 3.5 cm u tome je najveci problem ;)
 
Član
Drug,koje su marke te opruge sto ti imas :icon_question:
ne moze biti da spustaju 6cm ;)