Savjet, Zvucnici

Savjet, Zvucnici

Član
Ovako, ajde vi meni dobri ljudi objasnite i pojasnite neke stvari... :icon_smile:
Prvo, 99% sam laik sto se tice audio opreme za auta.
Sad ovakva je situacija:

U autu su trenutno na zadnjoj polici Blaupunkt BGx693 zvucnici,
http://www.midwestelectronics.com/blaupunkt-bgx693-speaker-p-704.html
naprijed u vratima su tvornicki i pored retrovizora visokotonci.

Player je pioneer deh-2900mp:
http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-2900MP/index.html

Sad naravno zeli "memo", malo to da pojaca nesto, nista previse sada, nego pristojno, da nekad tu i tamo mogu odvrnuti i da poprilicno drma.

Kontam uzeti pojacalo, wofer, i ako treba zamijeniti zvucnike u vratima(mada mi neki govore da nema potrebe, jer iznenadujuce dobro sviraju i tako to...)

Prvenstveno, ja sam prvo za pojacalo i wufercic u gepeku. Sada, ako ja skopcam ove zvucnike sa zadnje police na pojacalo, hoce li bolje svirati nego sada bez pojacala? Ne mislim sada neko aman-zaman pojacalo, nego neko cisto "ulazno" i prosjecno, zavisno kakvo nadjem... a wufer da u gepeku daje basove i drma... i sad ako mi to ne bude recimo valjalo, onda bi zamijenio jos i zvucnike u vratima.

Sto se tice wofera i pojacala, mislio sam nesto ovako;
http://www.bhtuning.com/p-pojacalo-woofer-kablovi-komplet-t-34234.html#pid582487
cekam da mi Oggy javi karakteristike i tacan model...

:icon_smile:
 
Član
RE: Savjet, woofer i pojacalo

ubacivanjem samo amp + woofer kombinacije, samo ces na to sad sto imas dobiti jos niske frekvencije ... dakle jacina zvuka nece bit razlicita samo ce bit upotpunjenija ... ako hoces da pojacas zvuk, treba ti jedan amp za 4 zvucnika u kolima (te originalne ako su ti dovoljni nemoras ni mjenjat, ak ne, onda mjenjaj) ...
 
Član
RE: Savjet, woofer i pojacalo

Fabia(2000g.), uh sta slusam, sve ono sto vole i rade mladi, salu na stranu,:D uglavnom se svasta vrti od tehna, rap, hip-hop, do rocka i laganijih pjesmi, ma skoro sve osim seke, cece i kompanije.
 
Član