Punto - Muzika - LAIK !

Punto - Muzika - LAIK !

Eh ovako raja , trebao bi mi vas savjet , posto sam ja laik u vezi muzike,ozvucenja itd itd :D dobro, znam spojit 2 zvucnika i to je to :D

Eh ovako , prvi problem je sto u puntu naprijed u tapacirunzima nemam prostore ostavljene za zvucnike :/ . Kupio sam mrezice , misleci da mogu se zamjeniti sa onim plastikama al' jok,pa sam trenutno u potrazi za prednjim tapacirunzima sa mjestima za zvucnike. Prvo pitanje koja velicina zvucnika ide u punta u vrata i koje zvucnike bi ste mi vi preporucili. Ne bih nesto ekskluzivno , niti previse skupo , vec nesto solidno.

Nazad u tabli mi je jedan crkao , a drugi sam iskljucio i ubacio neke sony-eve dvosistemce cisto da imam muziku u autu bilo kakvu , ali to cim se malo pojaca krci a i bass udara i ne cuju se vokali, pa bih trebao i preporuku za to :)

Dalje , HU je Sony i nema izlaze za pojacalo , a i nije nesto specijalno , pa bih uzeo neki solidan , da nije previse skup ali da ima izlaze za pojacalo :)

Takodjer bih uzeo neki Woofer-cic da mi ne zauzima previse mjesta u gepeku , ali da ima fin dublji bass. Pa ako moze preporuka i za to :)

Posto je punto s 2 vrata , nazad na tapacirunzima nema otvora za zvucnike , pa sam mislio iskruziti prostor, ubaciti neke dvosistemce i zastiti ih mrezicom , nesto kao kod golfa 4 , da li je to moguce ? :)

I ako moze neka preporuka za pojacalo da gura sve to :)

Znaci ne zelim nista ekskluzivno , samo da imam neku finu muzikicu u autu. Student sam pa i na to imajte obzira.

Nadam se da nisam previse peglao sa dugackim tekstom , ali sta cu kad se stvarno ne razumijem ali ne zelim zajebati nesto , zelim da to sve bude po PS-u .
 
Član
Kolko para si mislio izdvojiti za muziku :icon_question:

Player imas nov alpine sa usb dodje 160 KM polovnih do 100 KM ima solidnih
Naprijed prstenove napravit od medijapana i stavit po mogucnosti komponent zvucnike od 16.5 cm