xplod Član 07.09.2008 #31 Da imaju cepove, i da si javio ranije, prije pet dana sam bio u Kladusi moglo bi....
black_devil Član 07.09.2008 #32 TDI_full_power je napisao(la): a muzika ???? mozda da pogledas nes se pokajati javi Kliknite za proširenje... kakva muzika??
TDI_full_power je napisao(la): a muzika ???? mozda da pogledas nes se pokajati javi Kliknite za proširenje... kakva muzika??
black_devil Član 13.09.2008 #42 ma sad bi dao felge za dobru mjuzuu kakvuu..to mi je isto potrebno u passatu..malo vise bassaaa..hehehe
ma sad bi dao felge za dobru mjuzuu kakvuu..to mi je isto potrebno u passatu..malo vise bassaaa..hehehe
black_devil Član 13.09.2008 #44 hahahaah:icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim:
hahahaah:icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim::icon_exclaim:
black_devil Član 16.09.2008 #45 ima li tkoo za felgeeee zuri mi see..nisu valjda toliko groznee.. ima li tko mobitel dobar,muziku za autoo,17" felge 112X5,dvd..
ima li tkoo za felgeeee zuri mi see..nisu valjda toliko groznee.. ima li tko mobitel dobar,muziku za autoo,17" felge 112X5,dvd..