Powerbox ???

Powerbox ???

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
Dakle totalni sam laik kad je ovo u pitanju pa nek me neko strucniji prosvijetli..

Vidim da ima powerboxova koji su mnogo mnogo jeftiniji od chip tuninga (i ovo je vid chip tuninga) pa me zanima u cemu je caka...

ko zna vise o ovome.. na kojem principu radi.. kolko šteti motoru i slicno ?
 
Član
stvar ima funkciju kao remapiranje ECU tj CHIP kako se kaze medju narodom...
krajnje je jednostavna za upotrebu. sve je UBACI I Vozi po novom... taj power box kao i remapiranje ECU ima nove mape koje koristi da bi auto bolje islo, vise goriva, veci pritisak turbine (ako je auto ima), predpaljenje i slicno...
power box je posebno pravljan za pojedine motore i nema neki "univerzalni" da je 100% efikasan kao sto je recimo power box za neki tacan model motora.
 
Član
vidio sam kod nekih auta da je skopcano na dugme u autu..pa ga mozes palit i gasit..koliko je to koplikovano izvesti.. i cini mi se kao fina varijanta cheap tuninga :) (tdi motora tj. ) a i mogucnost da se pali samo po potrebi cuva motor i turbinu...?
 
Član
Kao i chip tuning ja mislim da se ne isplati ako nije u pitau turbo ili kompresor. Obicno su povecanja snage minimalna a cijene povelike.
Uz povecanje snage ide i povecanje potrosnje i smanjenje radnog vijeka motora.posebno kod turbaka jer se obicno snaga dobije povecanjem pritiska turbine, zbog cega pati i turbina i motor :) Eh to na dugme je onda dobra stvar, stavis iznad znak "Koristiti samo u slucaju nuzde" :D:D:D:D
 
Član
ja sam vec postavljao ovu temu i znam nesto o tome...nije znaci skupo, cijene se krecu od 100 do 150 KM, naravno bez postarine, jer se uvozi iz njemacke il austrije itd...ja sad ne znam dje se to spaja, jer kazu da ide na glavni kabal na autu od elektronike...a kod mene je neki umotan i zasticen, posto auto ima garanciju...e sad kad bi ja znao jel na taj ide il ne, ako ne ide, da odma nabavljam i prikopcam...
da mi je bas cuti iskustva ljudi ako to imaju...
 
Član