PhotoShop by:OmO

PhotoShop by:OmO

OmO

Član
MR2GTI je napisao(la):
E komso a ono moje cudo?? Sta nis od toga Znas zanat al moras jos to malo istancati!;)

Bas sam trazio slike za tvoje auto ! Ali nisam mogao naci nista da nije tunirano :D ako imas ti slike svoga auta da postavis i ja ti onda uradim..
@Lija: Hvala, taj sjaj mi bas ne ide
 
Početnik
Neki su dobri , neki imaju malo gresaka sve u svemu ocjena 3.5 od mene ! ;)

Odma da znas da sam i jaa Amater , al' eto znam ugledat greske , al' isto tako napravim iste po xx puta ! :D

Pozz :cool:
 

OmO

Član
Ma uvijek imam gresku makar neku :D nema sanse da napravim auto da nema greske :icon_biggrin:

RS6Avant je napisao(la):
extra , kec je zemlja jak ;)

Hvala, hvala :icon_biggrin: ja mislim da samo kec nema gresaka na sebi...

Ovaj fazon sa dimom sam danas prvi put probao, valjda sam dobro uradio :icon_question:



Uploaded with ImageShack.us
 
Član
OmO je napisao(la):
MR2GTI je napisao(la):
E komso a ono moje cudo?? Sta nis od toga Znas zanat al moras jos to malo istancati!;)

Bas sam trazio slike za tvoje auto ! Ali nisam mogao naci nista da nije tunirano :D ako imas ti slike svoga auta da postavis i ja ti onda uradim..
@Lija: Hvala, taj sjaj mi bas ne ide
Jb. sjaj daj sam ti skini s neta klasicnu sliku crvene mr2 1991 i to ti podloga evo primjer:


Uploaded with ImageShack.us
 
Član
Ne zamračivaš dobro, ili sam se zajebo.
Po slikama se vidi da zamračiš prvu stranu koju vidiš, i prednju šajbu da pokriješ ona sva stakla sa druge strane.
Svako staklo trebaš pojedinačno zamračit, da ne zamračit šajbu da pokriješ ona tamo sa druge strane.
Ako se varam sry ;)
 

OmO

Član
Franki je napisao(la):
Ne zamračivaš dobro, ili sam se zajebo.
Po slikama se vidi da zamračiš prvu stranu koju vidiš, i prednju šajbu da pokriješ ona sva stakla sa druge strane.
Svako staklo trebaš pojedinačno zamračit, da ne zamračit šajbu da pokriješ ona tamo sa druge strane.
Ako se varam sry ;)