Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem

Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem

Ne znam odakle da počnem, a i priličan sam laik pa ne zamjerite ako šta lupim...

Uglavnom, imam 207, 1.4 benzin, 54 kW, 2008 godište... oko 185.000 km. Auto je inače cijelo vrijeme koliko ga imam (od septembra 2019) radilo kako treba, uvijek dobar nivo ulja, rashladne... temperatura uvijek 90°... ventilator se palio kad je trebalo i ako se motor ugrije ostajao je upaljen i nakon gašenja motora.

Krajem jula ove godine je došlo do pregrijavanja motora i pojavilo se ulje u eksponzionoj posudi. Zbog svega toga.. majstor je nosio motor na testiranje (navodno nema napuknuća u bloku motora), urađeno je ravnanje bloka i glave motora, svašta nešto je zamijenjeno (koliko znam dihtunzi, karike, ležajevi...) uključujući i mijenjanje hladnjaka (vodena pumpa, remenje španeri i sl. je sve mijenjano prošle godine kada sam uzeo auto). Sistem pretpostavljam da je dobro odzračen, a kako još ima tih naslaga u rashladnoj nije vraćen termostat. U par navrata smo radili ispiranje sistema i zamjenu rashladne tečnosti ali i izgleda i dalje ima ovih naslaga.

E sad.. moja pitanja se odnose na ovo što ja primjećujem u vožnji nakon ovih popravki.

Crijeva na hladnjaku su prilično tvrda dok je motor vruć, nivo vode u boci često varira (nekad spadne ispod minimuma da bi se kasnije podigao skoro do vrha boce bez nadosipanja tečnosti). Ispod auta i unutrašnjosti haube nema tragova curenja. U kabini je sve suvo ispod tepiha... pretpostavljam da ne curi ni mali hladnjak. Ventilator na hladnjaku se nekako kasno pali, iako temperatura na pokazivaču ne prelazi 90° (mada je vjerovatno i veća) a i kad se upali odmah ide u drugu brzinu.