Osjetite navalu adrenalina u FERRARI-u 458 u Češkoj 20 minuta od Praga! za 350.00 KM

Osjetite navalu adrenalina u FERRARI-u 458 u Češkoj 20 minuta od Praga! za 350.00 KM

Legend
vjerujem da ima clanova koji bi isli, pa evo da i ovdje podjelim, po meni jako dobra ponuda..

http://www.kupikupon.ba/deals/sportcars

Osjetite navalu adrenalina u FERRARI-u 458 u Češkoj 20 minuta od Praga!
Provozajte Ferrari 458 Italia, Ferrari 430, Lamborghini Gallardo, Porsche 911 Turbo, Corvette Z06, Ford Mustang Shelby, Nissan GT R, Audi R8, Aston Martin DB9 Mansory te odmorite uz 2 noćenja u Češkoj 20 minuta od Praga
 
ovo kupi kupon jel sve ok stranica , malo sam laik sto se tice toga pa me zanima koji je nacin kupovine i jel ovo isto kao i ekupon kako vec mislim jel sve legala provjereno ?
Odma da kazem necu vozati ferarija nego ima dobra ponuda za hotel marsal
 
Legend
ja nisam do sada nikad nista kupovao, ali dosta raje kupuje i kazu da nisu imali problema sa tim do sada pa eto :)
 
Član
kupimo gluposti do 50 km vecinom djevojka i sve bude regularnoo samo mene malo kopka taj pik pay ba koliko je siguran da mi ovo malo para ne odnese propuh
 
Član
Koristio e-kupon više puta, svaki put plaćao preko PikPay, nikad nikakvih problema. Ponuda jest odlična, ja sam zainteresovan :D:D
 
Član
Samo mi nije jasna stavka "Kupon vrijedi za 2 osobe". Ovo pretpostavljam da je za dvoje hotel i sve ostalo osim vožnje?! Ako je ova cijena za dvije osobe (vožnje), onda je bukvalno poklon! ;)

Evo i clipa sa sajta

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mDQe5A6Kwyk[/video]
 
Legend
Mirso pise dole u objasnjenju, ponuda vazi za 2 osobe, 2x po 30min u gtru, 360modeni , onom aston martinu,i 911 turbu li jedna osoba 60 min neki od navedenih automobila
ili
458 italija ili gallardo 20min jedna osoba..

ponuda je jako dobra, sto jest jest :cool:
 
Član