Osijek Street Race Show No_3

Osijek Street Race Show No_3

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
eh dobar termin dolazim i ja najvjerovatnije mada je rano jos govoriti ugl svaka cast na dosadasnjim raceovima ja iako nisam bio na drugom , prvim prezadovoljan samo naprijed momci!;):cool:

Član
u sezoni 2010 idemo sa popriličnim zaokretom u dB i style dijelu natjecanja: od ove godine taj dio posla preuzima g. Goran Popović, vlasnik Autosounda. Njegov zasluženi autoritet u tim krugovima će, vjerujem, i ovaj dio natjecanja dići na jednu novu razinu. Detaljne info o pravilima slijede...

Početnik
ja cu doc, i ako se zmrznem i ovaj puta ili ako bude prevruce nema veze doci cu opet :)...

Član
Po prvi puta u Hrvatsku dolaze vozači iz Rumunjske sa automobilima od kojih zastaje dah.

Dolaze nam BigDogsi, ekipica frendova koja imaju svoj klub. U koji nemožeš ući ako ti auto ima manje od 1000ks i vozi sporije od 10 sec na 402m! :)

Dolaze nam najbolji Oldtimeri iz cijele regije.

Moto Race! Volite motocikle? Dođite i pogledajte kako jure, ili dođite i jurite sami...

LPG Race! Utrka vozila pogonjenih na plin. Mislite da su spori? Dođite, iznenadit ćete se...

dB Drag natjecanje! Mislite da imate glasno ozvučenje u automobilu? Pogledajte što dečki i cure rade...

Street Style! Tražimo najbolje uređene automobile...

Gledajte pokušaj obaranja rekorda piste u Osijeku!

I još naravno, pun kufer ostalih događanja...

Sprema se oktanski vikend za pamćenje, vikend koji se ne propušta!

powered by AKS!

svaka cast !!

bit ce svega! ja sezonu jedva cekam, a posebno trku u osijeku ;)
za ostale staze jos ne znam, ali poznavajuci svoje auto na stazi u osijeku smijem se usuditi reci da se ove sezone spremam za takmicenje u nizoj klasi ;)

Član
Osijek race just got a lot bigger.

It is not yet finalised but I am confident enough to write here that some of the BIG DOGS monster drag cars will be racing in Croatia this year. The race in Osijek organised by Auto Klub Slavonija on 5th and 6th will be the place and the date for the first appearance of these cars in the Adria region. This is an exciting development both for the BIG DOGS as they seek to show their spectacular show to the central European drag fans - and for Adria drag racing as it seeks to find a way to draw bigger crowds and provide something new for it's army of faithful fans.

Please be patient but I am sure that, quite soon, Rudolf Kalkan (President of AKS) will be in a position to issue an official press release and give us all the details of what is planned. We look forward to that. We can tell you that it will not feature a full Big Dogs show but you will see some of those ground shaking mega-dollar supercars, don't miss them!

Don't forget, this event is the same race that will see the invading Roadrunners club from Romania come to try out the Adria style of index/breakout racing. This race was already a big event but now, as the headline says - it just got a whole lot bigger.

Stay tuned for more in the next few days.

kad čovjek malo bolje razmisli, sve je počelo lani sa Seadom i pozivom- eto, mi ćemo doći svakako a ti ako oš... prvu sezonu smo izgurali nekako, ali ja vjerujem da će 2010 izmjeniti lice utrka u ovoj regiji. Nema se šta reći, već hvala Vam svima na dobroj volji i podršci!

sUx

Član
kalkan je napisao(la):
Osijek race just got a lot bigger.

It is not yet finalised but I am confident enough to write here that some of the BIG DOGS monster drag cars will be racing in Croatia this year. The race in Osijek organised by Auto Klub Slavonija on 5th and 6th will be the place and the date for the first appearance of these cars in the Adria region. This is an exciting development both for the BIG DOGS as they seek to show their spectacular show to the central European drag fans - and for Adria drag racing as it seeks to find a way to draw bigger crowds and provide something new for it's army of faithful fans.

Please be patient but I am sure that, quite soon, Rudolf Kalkan (President of AKS) will be in a position to issue an official press release and give us all the details of what is planned. We look forward to that. We can tell you that it will not feature a full Big Dogs show but you will see some of those ground shaking mega-dollar supercars, don't miss them!

Don't forget, this event is the same race that will see the invading Roadrunners club from Romania come to try out the Adria style of index/breakout racing. This race was already a big event but now, as the headline says - it just got a whole lot bigger.

Stay tuned for more in the next few days.

kad čovjek malo bolje razmisli, sve je počelo lani sa Seadom i pozivom- eto, mi ćemo doći svakako a ti ako oš... prvu sezonu smo izgurali nekako, ali ja vjerujem da će 2010 izmjeniti lice utrka u ovoj regiji. Nema se šta reći, već hvala Vam svima na dobroj volji i podršci!

ovo je super ,bice svega za vidjeti ... svi u osijek ;) :123::nx:

Član
Mike Mugrauer - Austria - 8.2 litre V8 Supercharged 1966 Dodge Coronet
Heinz Schenk - Austria - 10.4 litre V8 Supercharged 1968 Chevrolt Camaro
Edvard Galic - Croatia - 10.4 Litre V8 Normal Aspirated 1979 Chevrolet Malibu
Walter Filla - Austria - 5.7 litre V8 Twin-Turbo 1958 Mercedes SL190
Walter Pulko - Austria - 7.2 litre V8 Twin-Turbo Jeep CJ7

ove bebice su za sada potvrđene... :123:

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.