Mjenjanje motora???

Mjenjanje motora???

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ovako radi se o Golfu 3 2.0 GTI 16v 110kw 150 ks. Ocu da mu zamjenim motor jer sam student ne mozes ga nasuti, a posto je u na CG tablama registracija me kosta 660km! A ja studiram tako da mi je to stvarno previse i u neku ruku bacanje para jes da je merak ali jbg kriza je svukuda ;)

Naime htjeo bi da ubacim u njega motor 1.4 da li je to moguće da se odradi bez problema, ili ako ne moze taj motor moze li neki drugi npr 1.6 ili sta vec! Slabo se kontam oko toga pa bih volio stucnije ljude da mi pojasne???

UNAPRIJED ZAHVALAN!!! :))))
 
Član
prodaj auto, kupi drugo, grijeh je u GTI-a ubacivat nesto slabije... moje misljenje je da uzmes corsu dizel neku, trose 4 litra...
 
Član
Povelik posao, motor, mjenjac, elektronika, pumpa od goriva vjerovatno, glavcine, kocnice, amortizeri......da nabrajam dalje? Najisplativija solucija je kao sto Sasa rece da prodas tog i ganjas si drugog, slabijeg, ili eventualno da nadjes nekoga ko bi radio si swap na jaci motor, posto je taj tvoj opet zanimljiv, ABF, a da ti se ugradi neki slabiji motor u racun za njega?
 
trizex je napisao(la):
Povelik posao, motor, mjenjac, elektronika, pumpa od goriva vjerovatno, glavcine, kocnice, amortizeri......da nabrajam dalje? Najisplativija solucija je kao sto Sasa rece da prodas tog i ganjas si drugog, slabijeg, ili eventualno da nadjes nekoga ko bi radio si swap na jaci motor, posto je taj tvoj opet zanimljiv, ABF, a da ti se ugradi neki slabiji motor u racun za njega?

Ma druze ja sam prezadovoljan sa motorom ali keva mi :icon_mad: jbg jedinac ja ima samo mene pa stah zenu, to oko finansija ce se srediti roknut cu mu plin jbg,a registracija isto jbg bice para,VALJDA haha i hvala momci u moru spamera 2 covjeka korektna svega :D hvala jos jednom ipak cu zadrzati tako sam i mislio pa sam pitao da cujem druga misljenja