golf 5 gti - plin

golf 5 gti - plin

Član
zanima me ima li itko iskustva s plinom u 2.0 tfsi, čitao sam da je moguće ali da je komplicirano jer svaki 10-20 uštrcaj mora bit benzin a ne plin jer benzin hladi i podmazuje brizgaljke, totalni sam amater u benzincima, plinu i svemu tome pa bih volio savjete koliko je to isplativo jer je ugradnja plina u 2.0 tfsi 12 000 kn,a za iduće auto planiram upravo ovu kombinaciju (cijena plina trenutno 3.20 kn, nek golf troši 15 l plina i 1,5 litar benzina to je 50 kn plina i 15 kn benzina na 100 km)
 
Član
brizgaljke benzina i plina nemaju veze, dok auto radi na plinu brizgaljke benzina ne sluze nicemu
 
Član
Neznan neman pojma o tome, znam samo što sam pročitao, mogli su svo napisat da će auto dobit 30 ks ako promineš zvučnike u autu ja bi povirova, hahahahhahahah zato vas pitam pa bi volio čut vaša mišljenja
 
Član
Negdje sam naletio i na tfsi motore dok sam gledao za sebe plin.
c/p
Ostali (BRC i Lovato) koriste indirektno ubrizgavanje u usisnu granu sa posebno programiranim plinskim računalom za svaki auto posebno (po broju šasije) gdje se kombinira rad plinskih i benzinskih injektora na način da se ubrizga plin u 3 impulsa i benzin u jednom impulsu (pojednostavljeno opisano).
Znači auto istovremeno troši i plin i benzin, a u svrhu hlađenja benzinskih injektora koji se nalaze u kompresionom prostoru.

Kada sam isao na ugradnju dosao je covjek sa skodom iz HR da ugradi plin kod nas, dosta razlike u cijeni.

ZAVOLI ALISEY DIRECT_______________________________ _____1900,00
AC STAG 400 DPI-------------------------------------------------1900,00
 
Član
Znači moguće je, sad me zanima koliko je to sve isplativo i kvalitetu toga svega
 
Član
Kod nas totalno neisplativo jer nema niko stručan da to zna ugraditi kvalitetno, oprema jako skupa i ne znam nikog da je to radio i da je uradio kako treba.