ciscenje dizni....

ciscenje dizni....

da li neko imam kakvo iskustvo, ili zna nesta o sredstvu abro za ciscenje dizni:icon_question:
ta tekucina se ljeva na pun rezervar u benzinca i kao pise da cisti dizne i ostale djelove motora koliko nezz...
neki su mi savjetovali da to pokusam, dok me neki odgovaraju od toga jer, kako kazu, ta tekucina je toliko jaka da siri dizne i poslije ti samo vise trosi...
posto sam ja ono bas laik u tom segmentu molio bih za pomoc ako tko zna... :icon_smile:
 
Član
Ne znam za taj proizvod ali ja koristim ABRO OCATNE BOOSTER (zuta bocica) zbog lose kvalitete goriva i sad mi je auto na leru prestalo da kucka (kao da ne baci iskru svijecica pa ono trzne) i na visim obrtajima pred blokadu ne osjetim vise kao blagi pad snage. Ovaj bas djeluje i ja osjetim to fino, sad za ostale ne znam...
 
Član
sipao sam i ja u svog dizlu, imaju ti aditivi, nije na odmet nasuti nekad na vecu kolicinu goriva. Kad se naspe ne treba dosipavat gorivo, dok se ne potrosi to u koje je nasut aditiv. Ja kad sam mijenjao diznu savjetovali su mi da naspem tog aditiva, da se malo prociste dizne, a prije toga sam sipao i ATF ulje:cool::cool:
 
RS TURBO je napisao(la):
Ne znam za taj proizvod ali ja koristim ABRO OCATNE BOOSTER (zuta bocica) zbog lose kvalitete goriva i sad mi je auto na leru prestalo da kucka (kao da ne baci iskru svijecica pa ono trzne) i na visim obrtajima pred blokadu ne osjetim vise kao blagi pad snage. Ovaj bas djeluje i ja osjetim to fino, sad za ostale ne znam...

a imas li kakvih problem poslije sipanja? mislim da li ti se poecala potrosnja i sl.?
i na koji nacin sipas i koliko cesto?
 
Član