Chip Ford Mondeo 2.0 TDci

Chip Ford Mondeo 2.0 TDci

Član
Planiram uzimati ovo auto, pa ako ima ko kakvih savjeta, iskustava i slicno. Uzimao bih dizela najvjerovatnije, koji motor preporucujete. Vidim ima nekih TDCi i TDdi, kakva je razlika i koji je pouzaniji. Koje su im mane, na sta obratiti paznju i tako to. Auto bi uzimao vani, koliko otprilike kosta KM da se prevede na nase papire. Ako ima ko da se razumije u Fordove nek napise, ja sam iskreno laik za ta auta. Hvala i pozdrav.


Benzince bih ovaj put preskocio, ali ako se nadje neko dobar da me razuvjeri, rado cu poslusati. :D
 
Legend
RE: Ford Mondeo 2003-2004 dizel, iskustva?

Samo se drzi TDCi-a

Mane - Zamajac
Injektori
Pumpa
crijevo turba i interkulera

;)

Nemoj zalit da plastis dijagnostiku prije kupovine. ;)

Benzin nema mana, ako mozes si priustit benzin ;)
 
Član
RE: Ford Mondeo 2003-2004 dizel, iskustva?

daki je napisao(la):
Samo se drzi TDCi-a

Mane - Zamajac
Injektori
Pumpa
crijevo turba i interkulera

;)

Nemoj zalit da plastis dijagnostiku prije kupovine. ;)

Benzin nema mana, ako mozes si priustit benzin ;)
tddi je dolazio prije facelift verzijama mk3 mondea... imaš 2 facelifta mk3 mondea...
to je to. Ako to šta zanima oko dijelova i održavanja pitaj na FB :D evo u mene je godinu dana, sve super, nikakvih kvarova sem potrošne robe, nema probleme sa hrđom kao stari fordovi, dobro vuče, moj troši 5.3l 115KS verzija.. sve preporuke za kupovinu. Hoćeš mog kupit :icon_biggrin:
 
BHT Ovisnik
RE: Ford Mondeo 2003-2004 dizel, iskustva?

eto kako je dobar zlaja ga prodaje:D

moj savjet je isto ako si u mogucnosti namiri se sa benzincom,stavi plin i vozis se s uzitkom;) sad jedino neznam jel i na novije ove tipe problem malo s plinom kao na focusima starijim npr.
 
Član
RE: Ford Mondeo 2003-2004 dizel, iskustva?

CoL3 je napisao(la):
eto kako je dobar zlaja ga prodaje:D