bi xenoni ne mogu ih upaliti

bi xenoni ne mogu ih upaliti

Član
pozz raja,koristim bi xenone 2 god i nikada nisam imao problem,danas radili normala sve,sad kad sam krenuo kuci,ne mogu ih upaliti,upalim poziciju,al kratka i duga nista,ni jedno ne svijetli?da li neko zna u cemu moze biti problem?jedva sam dosao kuci na maglenkama..hvala
 
Član
Ima osigurac na instalaciji od xenona na plusnom kablu sto ide na akumulator, vidi da nije on crkao.
 
Član
hm posto sam ja laik oko toga,jel to standardni osigurac prepoznatljiv na oko,dodje mi da sad odem to pogledati
 
Član
edo jutros kad sam krenuo da pogledam,reko odoh da probam mogu li kad rade,otvorim haubu malo cackao one kablove i isao da se provozam rade,nisam nista dirao,jedino mi lijevo svjetlo ne svijetli kao desno u smislu da je desno plavo bijela a drugo vise daje na zutu boju kao obicne sijalice,inace u pitanju su bi xen.6k,interesuje me sta li je bio problem pa ih nisam mogao upaliti i hoce li se to opet desavati
 
I meni se tako par puta desilo kad je kisa, ja upalim samo sijevnu i papa, poslije nikako vise nerade, dok nisam skonto fol, istekam sijalice iz balasta i ustekam i opet rade, prvi put ja mislio crkle obe sijalice, al eto glup problem bio.
 
Član
ma danas sam ja istekavao kablove neke,al cudi me sta je bilo pa samo proradilo??sinoc dosao na maglenkama,nisam mogao upaliti ni blicati jutros normala sve,a to sto mi zuti ima skoro pola godine,vidjet cu hoce li biti jos nekih problema,ak bude oticu kod nekoga da to pregleda
 
Član
Bekir_SA je napisao(la):
jes ikad ama bas ikad zamjenio sijalice???

drug za dvije godine kako sam ih kupio,a mjesecno prelazim oko 1000km nikada nisam imao problema sa bi xenonima,jedino mi prije moza pola godine i manje lijevo svjetlo ne svijetli kao desno,desno je ok a lijevo ide ka zutoj,inace bi xenoni su 6k,sto pitas za sijalice,nisam ih mjenjao????
 
Član
marshal je napisao(la):
Bekir_SA je napisao(la):
jes ikad ama bas ikad zamjenio sijalice???