Zvučnici za auto, pomoć pri odabiru

Zvučnici za auto, pomoć pri odabiru

Eh prije svega lijep pozdrav svim članovima.

Pošto sam ja laik za ove stvari, a hoću uvest malo promjene na svom autiću ( u pitanju je 190D), interesuje me sljedeće :
Koje zvučnike da uzmem, da nisu nešto skupi, ne planiram trošiti previše, s obzirom da neću ubacivati pojačalo u auto? snaga na playeru koji sam kupio je 4x50w za impedanse 4-8 ohma.
interesuje me koji bi zvučnici odgovarali na to, da li ona primarna snaga mora biti iznad 50w ili manja, max. snaga u kojem bi opsegu trebala da bude i slicno.
po PIKu sam gled'o i vidio sam da mi i cijenom odgovaraju sony xplod zvunici, pa opet da se posavjetujem s vama. Znaci, potrebni su zadnji ovalni, i prednji okrugli kako sam ja primjetio da su postojeći. Hvala unaprijed na odgovorima :)
 
Član
Prvo moraš da znaš da to što piše na HU 4x50W je teorija ali praksa je drugačija. HU koji koštaju preko 150KM mogu dostići blizu te vrijednosti ali u većini slučajeva kada okačiš sve zvučnike dobiješ oko 4x25-35Wrms. Što se zvučnika tiče koje god da uzmeš ne možeš pogriješiti jer su bolji od fabričkih. Ja sam imao sony xplod okrugle 17cm pozadi i bio sam zadovoljan, a naprijed isto sony xplod 10cm. Kada sve to lijepo spojiš i počneš puštati muziku čim primijetiš da ti HU malo treperi znači da si dostigao limit koliko možeš pojačati. Inače u slučaju da podebljaš + i - ako se i dalje pokazuje taj simptom znači da ćeš imati cliping ako dalje nastaviš da pojačavaš muziku. Za normalne vožnje HU + novi zvučnici su dovoljni ali ne očekuj da se auto trese :D Pozz
 
Član
Svi su ti zvučnici isti pa idi na te sony koje si možeš priuštit.
Zamjeni postojeće sa ti sonijevim, provedi malo deblje žice do zvučnika i za napajanje HU i bit ćeš zadovoljan.
Snagu zvučnika nemoj gledat, svi oni mogu izdržati spojeni na HU.
 
Član