Sitroa C4 VT-RS

Sitroa C4 VT-RS

Moram naglasiti da nisam prijavljen na turnir i da je ova pila sa slike van svake konkurencije iz turnira

S obzirom da je amaterski rad podnijet ću i smijeh na račun njega.... :D :icon_smile:

autowprucitroenc4biofle.jpg
 
Početnik
:lol: rekao si da ces podnijet :D

Salim se,svidja mi se rad pravo,dobar izbor felgi i svidja mi se sto je prepravljen na dvoja vrata mada mogao si onda i onu donju lajsnu izjedna tj pomjerit sastav :D

Ugl svidja mi se :cool:
 
Član
za pocetnika nije lose ,al ako radis onda odradi da valja ,evo kako si ovu mrezu i maglenku poduplao vidi ti se crtica onde da nisu u istoj ravni , onda vrata kako si pravio kupea ,i to isto trebas popravit ,zadnja felga ne realna, pretpostavljam da si brzo zavrsio ,odvoji vise vremena i odradi fino , nisam ni ja neki pro tuner ,al ne pravim takve greske ,nisam te htio uvrijediti nicim samo vise vjezbe trebas :cool:
 
Pa naglasio sam da je ovo amaterski rad,za manje od sat vremena gotov :D
Ne znam imam li baš vremena za detalje i fino ugađanje :icon_smile:
 
Član
pa nije lose kad tamo na turniru vidim bilo je svega,,nego prijavi se za sledeci krug i onda imas vremena da to sve uklopis...;)
 
Član
Kakav je amaterski rad za sat vremena...to je isto sex na 3 minute...jedino ti sretan, nitko vise :lol::lol::lol:
 
De pustite covjeka,izgubice volju .. Nije lose,sjetite se vi svojih prvih radova,bezveze.