Programiranje od pocetka do kraja

Programiranje od pocetka do kraja

Član
Znaci totali sam pocetnik sto se tice programiranje. A imam zelju da naucim tako da mi svaka pomoc, savjet i sl dobro dodje.

Jel zna ko neku dobru stranicu, knjigu i nesto slicno sto bi moglo pomoci da se gradivo sto prija savlada. Koji jezik da koristim, koji je najlaksi i sl
 
Član
Zavisi za sta ti treba, ako te interesuje c i c++, mogu ti postavit koju stranicu sto koristim (jer jos nisam to polozio) hehe
 
Član
http://www.baneprevoz.com/e-knjige/C++-za-pocetnike_3910/

http://c2.etf.unsa.ba/course/view.php?id=76 ( login as guest )
 
Član
Ti u 3 riječi obuhvatio desetine programskih jezika :lol: Ja bih se na web koncentrisao.
 
Legend
onda prvo moras dobro nauciti HTML i CSS,pa kasnije uzeti neki program koji ti pomaze da kreiras stranicu (adobe dreamweaver),pa tek onda kad sve ovo dobro prostudiras teze programske jezike php,java script, i ostale...
 
Član
vjeruj mi, bjezi od kompjutera kako god znas i umijes... programiranje je rudarski posao...


sve je lijepo dok pises program, dok ne zapne nesto... a onda :icon_evil:
 
pogledaj samo sta nam je sa Deje,eto vidis sta bude kad puno buljis u monitor i tipkas samo 1-0-1-0-0-0-1-1-0....
idi u teretanu,pocni se baviti plivanjem,uci karate ili nesto drugo,drogiraj se makar ali nemoj u informatiku :icon_sad:
















:lol:
salim se,ovo sto i nude ovdje u temi je mislim dovoljno da mozes dobro nauciti koristiti u svoje potrebe ;)
 
Član
nermin suljagic je napisao(la):
pogledaj samo sta nam je sa Deje,eto vidis sta bude kad puno buljis u monitor i tipkas samo 1-0-1-0-0-0-1-1-0....
idi u teretanu,pocni se baviti plivanjem,uci karate ili nesto drugo,drogiraj se makar ali nemoj u informatiku :icon_sad:
:lol:
salim se,ovo sto i nude ovdje u temi je mislim dovoljno da mozes dobro nauciti koristiti u svoje potrebe ;)
Slazem se totalno :D
 
Član
Laku noć :lol: