Potreban savjet pri kupovini nove sprice za lakiranje

Potreban savjet pri kupovini nove sprice za lakiranje

posto sam pocetnik u ovom poslu :icon_smile:potreban mi je savjet pri kupovini nove sprice za farbanje a vidio sam da ima dosta clanova koji se razumiju u lakiranje...
Do sad sam imao spricu sa diznom 1.4 al u posljednje vrijeme na baca mi ravnomjeran mlaz pa sam odlucio da je promijenim ostavit cu je za spric gita za to moze da posluzi...e sutra sam planirao da kupim spricu DEVILBIS GTI PRO...Pa me zanima imal ko da je se susretao sa ovom markom ili sa ovakvom spricom....HVALA na savjetima :cool:

rs6

Član
veoma dobra sprica, neces se pokajat'
samo je fino odrzavaj, sljedeca nek ti bude devilbis compact ona je kao najjaca u klasi ....

rs6 je napisao(la):
samo je fino odrzavaj, sljedeca nek ti bude devilbis compact ona je kao najjaca u klasi ....

nadam se da je dobra :cool: i ova prosla mi je kao nova sto se tice izgleda al nesto je se u njoj poremetilo:icon_question:

rs6

Član
vlado_jaje80 je napisao(la):
rs6 je napisao(la):

nadam se da je dobra :cool: i ova prosla mi je kao nova sto se tice izgleda al nesto je se u njoj poremetilo:icon_question:

dobra nego sta, ipak je to brand, ali je i poskupa :) a ta stara vjerovatno ti se dizna potrosila, ili je zamastila onaj stelung za mlaz ( zrak )

Franki je napisao(la):
Koliko je para ova sprica sto si mislio kupit?

oko 400 KM se one krecu .... koliko ja znam ...

rs6

Član
Franki je napisao(la):

cijena je 750KM ovdje gdje kupujem boje i lakove LECHLER ima garancije 2 godine ja mislim nije ni preskupa nije ni jeftina onako srednja....

da to nije malo masna cijena za GTI :icon_rolleyes:

rs6 je napisao(la):
Franki je napisao(la):

cijena je 750KM ovdje gdje kupujem boje i lakove LECHLER ima garancije 2 godine ja mislim nije ni preskupa nije ni jeftina onako srednja....

neznam druze tako je kod njih:icon_question: imal gdje jeftinije

rs6 je napisao(la):
Franki je napisao(la):