Poliranje aluminija..

Poliranje aluminija..

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
Pozz, ovako treba mi jedan veeelikiii savjet, jer tako nesto nisam do sad nikad radio niti sma pokusavao, odnosno nije mi trebalo....pa su svi savejti iskusnih ljudi koji su ovo vec radili i imaju rezultate da mi preporuce najbolju metodu za poliranje aluminija...
Imam jedno aluminijsko deklo,koje je trenutno ofarbano u metalik sivu boju,zelim da skinem tu boju i dobijem ispolirani aluminij koji ce se sjajit ,da bude kako treba...pa bi volio da mi objasnite cijeli proces od skidanja farbe, kako ,mozda neka kiselina? pa do smirglanja, koja granulacija...itd,kako dalje polirati...posto sam laik u tom domenu ,zelio bih da mi neko to ukoliko moze detaljno objasni.....;)
 
Početnik
Za skidanje laka imas kupiti sredstvo za skidanje laka, mislim da se zove DESOL; no nebitno, odes u radnju gdje se prodaju lakovi i boje, i trazis sredstvo za skidanje starih premaza i eto ga..na njemu imas uputstvo, znaci skidanje laka nije problem...
dalje zavisi kakva je povrsina...uglavnom, smirg u ruke i opleti..od krupnijeg, krenes sa 200 i lagano trljaj, 400, 600, 800, 1000, 1200 i na kraju 2000, i onda PUROL pastu za poliranje metala, i sa njom zavrsi...et, ne da mi se bolje objasnjavat, ako ko ima bolje zivce nek ti objasni, ako nisi razumio sta, pitaj.. ;)
 
Član
Oggy je napisao(la):
Za skidanje laka imas kupiti sredstvo za skidanje laka, mislim da se zove DESOL; no nebitno, odes u radnju gdje se prodaju lakovi i boje, i trazis sredstvo za skidanje starih premaza i eto ga..na njemu imas uputstvo, znaci skidanje laka nije problem...
dalje zavisi kakva je povrsina...uglavnom, smirg u ruke i opleti..od krupnijeg, krenes sa 200 i lagano trljaj, 400, 600, 800, 1000, 1200 i na kraju 2000, i onda PUROL pastu za poliranje metala, i sa njom zavrsi...et, ne da mi se bolje objasnjavat, ako ko ima bolje zivce nek ti objasni, ako nisi razumio sta, pitaj.. ;)