Osnovna oprema .

Osnovna oprema .

Pozdrav.

Da vas pitam, ja sam inače početnik u saobracaju i oko auto dijelova heheh.
Juce me policja zaustavila i popušio sam kaznu eh sad, sve imam od osnovne opreme samo moram nabavit jos taj komplet sijalica rezervnih.

Vozim seata leona 2003godiste. Mozes li mi reci koja svjetla idu na njega, odnosno koji je to komplet koji meni treba tj. jeli i pozicije i obična i duga svjetla ili šta već :).

Unaprijed zahvaljujem.
 
Član
Imaš gotov set sijalica kupiti, i samo trebaš vidjeti koja ti je naprijed u faru sijalica, da li je h4, h1 ili h7 i onda izabereš set sa takvom sijalicom.
 
Član
Koja te marnula zandarmerija kad su te kaznili zbog sijalica, mora da su sve velike lopove pofatali pa sad jebu raju zbog jedne sijalice. Mene su jednom zaustavili trazili jbg nisam imo nijedne sijalice za gore nit pozicije nit h1 i h7, kao jel imas sijalice reko imam eno ih u pretincu suvozaca kao nemoras vadit posle ja popizdio kontam trebo sam rec imam komplet far, od sijalica jedino nosio za zadnji dio par komada. Prednje imam sad kratko i to je to, za dugo me ne moze kaznit i za poziciju bitno da imas kratko zamjenit ako crkne tj da mozes nocu vozit i da imas za zadnje farove jednu dvi sijalice.

Najzesca stvar zaustavlja mene zandar u gradu, kao jesil pio sta reko nisam a u mene na tabli znak da je crkla sijalica ko fes ka meni lik vidim rade ti sve sijalice:lol::lol::lol::lol::lol::lol: jbg reko rade..
 
Član
Ja ne znam gdje naletite na te policajce sto traze te protupozarne aparate, sijalice, sajle za vucu, i slično :icon_question::icon_question:
Imam prvu pomoc, trokut i rezervnu gumu i to je to, niti me je ikad itko pitao da i to pokazem :icon_rolleyes:
 
BHT Ovisnik