mojih ruku djelo

mojih ruku djelo

Član
ev, posto sam ja tek "pocetnik" u PS da mi kazete kako je ispalo ovo...:) ovo je rad sa turnira....
kiaceed20101600x1200wal.jpg

27829238.jpg



kritika bih zelio vise nego pozitivnih komentara... ;)
 
Član
RE: pokusaj PICK UP-a

za pocetak radi sa slikama bolje rezolucije stakla si lose zatamnio nikakve refleksije na njima isto kao da u svemir negdje gledas samo jos tackice kao planete :p .... na lijevom bocnom staklu su neke izbocine... uglavnom tesko je ocijeniti rad ovako ... pozz i samo naprijed
 
Član
RE: pokusaj PICK UP-a

ok pripazit cu na to... evo slike u vecoj rezoluciji...:) http://img692.imageshack.us/img692/5799/80877015.jpg

kakve izbocine?? :icon_smile:
 
Član
RE: pokusaj PICK UP-a

Meni se svidza ..S obrzirom da si pocetnik ovo je predobro bgmi...samo sto je rekao predhodno clan jedan samo nemoj stakla da budu tako tamna puno..;)
 
Član
RE: pokusaj PICK UP-a

stakla sam zatamnio cisto iz razloga sto sam napravio pickupa pa su mi ostala stakla tj. zadnja sajba i bocna zadnja viska pa sam morao da zatamnim da se to ne primjeti... :D
 
Član
RE: pokusaj PICK UP-a

Ma dobaar,
samo stakla, malo manje zatamniti i u baciti refleksija, i prednji znak si sfuserio malo,al sve u svemu, početnički rad veoma dobar
 
Član
RE: mojih ruku djelo...:D KIA CEED PICK UP, audi q5

evo i q5..
STOCK
Audi_Q5_hybrid_1624423536.jpg


CHOP
copyof2009jozelenlsfarb.jpg


sve kritike su dobro dosle... :icon_smile:

slika je radjena u 1600X1200 ali je postavljena u 800X600...:)
 
Član
RE: mojih ruku djelo...:D KIA CEED PICK UP, audi q5

Super ispalo, dobro je neko znao i da ostavi brave, sve nesto clean look, ovo-ono, meni puno ljepsa auta sa bravama izgledaju :D
 
Član
RE: mojih ruku djelo...:D KIA CEED PICK UP, Audi Q5

Svidja mi se pravo, da je malo blaza ova zelena bilo bi jos bolje . Al i ovako je dobar :D brw
 
Član
RE: mojih ruku djelo...:D KIA CEED PICK UP, Audi Q5

C.Norris je napisao(la):