mazda 2

mazda 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
ev nisam odavno nista postao...ovo je jos uvijek wip, fale refleksije i malo dorade pozadine .... OVO JE FULL BRUSH :icon_biggrin:

org:
f_Mazda220081m_2978de7.jpg


chop:
f_mazda6m_dabb08b.jpg
 
Član
dobro odrađeno,sve si fino nacrtao i izbrušo,
izgleda moćno sa ovim body kitom
još te refleksije i popraviti greškice i biće zahebana :cool:
 
taman sam htjeo pitati oceli biti neko BG takmicenje ovde na forumu.... ali kad vidje kako covjek radi.... jos sam veliki amater.......
 
Član
Remblender je napisao(la):
taman sam htjeo pitati oceli biti neko BG takmicenje ovde na forumu.... ali kad vidje kako covjek radi.... jos sam veliki amater.......

ne vjerujem da bi tarik učestvao ovdje na BG,ima dosta posla
sa važnijim takmičenjima :D
 
vidi... nisam ni vidio da je Tarik.... (ja mislio Trozic, kako li sam skontao da si ti.....?)

Pa jednom sam ga tukao u finalu i par puta onako u toku takmicenja....... Nije to toliko ni strasno..... :) :)
 
Član
Posto sam poceo nesto sarati u PS i sam, zanam koliko je zajebano ovo napraviti, s toga...
Naklon...naklon...drama!
 
Član
Trozic je napisao(la):
tarik kad počinje svjetslo prvenstvo :cool:

a ne znam drug ni ja tacno...sad skoro zavrseno ovo 08. turci dobili....pogledat cu tamo na PSU-u ima li kakvih naznaka kad bi trebalo sljedece poceti...moraju se malo ljudi odmoriti
 
Član
Remblender je napisao(la):
vidi... nisam ni vidio da je Tarik.... (ja mislio Trozic, kako li sam skontao da si ti.....?)

Pa jednom sam ga tukao u finalu i par puta onako u toku takmicenja....... Nije to toliko ni strasno..... :) :)

e ovo sad emir pise

a kako i zasto si dobijao, skoro svi glasovi su bili na fazon "glas za remblendera jer auto izgleda realnije"... mislim da su do sad svi vidjeli i skontali da buraz ide na ovaj "art style", a vecina raje dok je bilo takmicenja ovdje, cijenila je samo da auto bude sto realnije...