kako je to "trebalo" izgledati

kako je to "trebalo" izgledati

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Član
Ovo je bio plan, ali su se stvari poslozile malo drugacije :icon_sad:
Volvo_340_reddevil_by_toonButcher.jpg

my_first_pixel_car_by_toonButcher.jpg
 
Član
toon je napisao(la):
neko ostane bez posla, neko postane otac, a ja sam postao student ;)

Čestitam ti na tome, bolje ganjati trebe po faxu, neg se sam vozat u jurilici. Imaš pozdrav od kolege studenta;)
 
A odatle nick "toon" znaci,pretpostavljao sam,al sha ja znam.

Da nisi mozda bio clan pst-a? Tamo sam bio jako aktivan prije jedno godinu dana.;)
 
Član
erol_brcak je napisao(la):
Ako budeš blizu Juga Hr, zovi pa juriš samnom ;)

Dogovoreno :D

erol_brcak je napisao(la):
A odatle nick "toon" znaci,pretpostavljao sam,al sha ja znam.

Da nisi mozda bio clan pst-a? Tamo sam bio jako aktivan prije jedno godinu dana. ;)
Bio, ali bilo to davno, a i nemam nazalost vremena za to :D
 
Član
erol_brcak je napisao(la):
hmm hpx mi je poznato,ali to je izgleda jako davno bilo,ja sam bio od ljeta 2007 do ljeta 2008.;)

Bilo prije par godina, mislim da prije 3 godine ;)

erol_brcak je napisao(la):
Ma uzmi 850T5R, i imaces brzo auto, bez ulaganja, a ujedno mozes trebe ganjati i ici na faks :icon_biggrin:

Jedna od ideja je bila ugradnja t5r, ili t5 motora u volvo( ljubitelji 850-ki razapeli bi me ), druga ideja je renault f7p motor( iz r19 16v, ili clio williams ), ali posto sam student, treba netko i tankati auto... zato sam razmisljao o plinu... Ali... ako se ugradjuje plin, moram na atest, na atestu vide da sam promjenio motor, zapisu koji je to motor, upisuju pravu konjazu... e tu je problem... Neki debilni politicar je odredio da do 24 godine nesmijemo voziti automobil jaci od 75kw ili 100ks... kazna 1000kn, neznam koliko je to KM, i cekaju sa tobom osobu koja je starija od 24 godine da odvede automobil... problemi, problemi :icon_mad: