GTI 8v 82kW? problem oko struje..

GTI 8v 82kW? problem oko struje..

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Početnik
eh ovako jebaci
Ubacio sam motor iz golfa u scirocca, gti 8v 82kW
Upalio sam ga, radi na malo visim obrtajima, oko 1200, al to mi nije veliki problem..

Ne radi mi punjenje akumulatora, znaci ne moze biti do alternatora, valjda nesta nisam spojio posto sam ja laik sam ubacio motor i pokopcao...
sa alternatora ima ona zica sto ide na alnaser pa na aku, i ima ona plava tanja sto ide u kabinu i to sam spojio...dalje ne znam..uglavnom ne radi...

koji mu je k***c :icon_smile:
Unaprijed hvala

Član
alternatoru treba samo pobuda od 12v da aktivira spulu da pocne da puni....na tu plavu zicu mozes dovesti plus s akkua, ako krene da puni, negdje ti je do instalacije....

Član
instalacija negdje u prekidu, ta lampica se ne pali uopste ako ta zica nije spojena na alternator, ili je sam alternator u kvaru. provjeri unimerom da li puni, mozda je samo crkla sijalica na tabli. ako ne puni, a pocne puniti kada dovedes plus rucno, onda je do instalacije.

Početnik
trizex je napisao(la):
instalacija negdje u prekidu, ta lampica se ne pali uopste ako ta zica nije spojena na alternator, ili je sam alternator u kvaru. provjeri unimerom da li puni, mozda je samo crkla sijalica na tabli. ako ne puni, a pocne puniti kada dovedes plus rucno, onda je do instalacije.

Provjerio..doveo plus rucno sa kleme i ne puni opet... cim skinem klemu ugasi se..vjerovatno ne puni? znam da lampica mora da svijetli kad ne puni, al kod mene lampica nikad ne radi? Ako nista oduci cu ga ujutro do elektricara, da ga ne zapalim, dosta sam ja sam i uradio..

Član
coek, vidio si kod mene onu plavu zicu (masu) sto ide na glavu motora, ne znam ni ja zbog kojeg klinca je to, ali eto nije mi punio aku i to morao odraditi i sad sve uredu.. probaj j*ga, ne kosta te nista :icon_smile:

Početnik
funky je napisao(la):