Golf 2 tuning

Golf 2 tuning

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ev jedan moj rad koji sam radio prije jedno mjesec i pol. golf 2 koji je vec bio malo uradjen al pravo ja sam uradio ps tuning i sta je ispalo pogledajte sami.
imajte obzira da mi je to drugi rad odkako sam poceo radit u ps kao tuner.davno sam nesto radio oko auta u ps al sam znao kao i pocetnik u paint-u.pa et pogledaj te
orginal
i7793018mrfaekgomkvo.jpg
[/URL][/img]
a sad napucan
h5appc6ey096c34iwv7.jpg
[/URL][/img]
 
felge mutne s malje slike si ih skino ova svjetla s astre skino il ne stoje mu nikako ova šara beton spoiler nije loš a sve ostalo mi se svidja

sa srecom u buducnisti

i ceakaj jes ti ovo sve od astre citav ovaj zadnji dio uzo vidim da je isto ko u astre jel tako???????
 
od astre je sam spojler i gornji dio gepeka a svjetla i ostali zadnji dio je s golfa 4 i 5 a felge sa audia al jes mala slika bila
 
meni je ljepsi ovaj gornji:)
samo naprijed drug..mada ja nemam sa iskustva s tim..al bas me i nezanima too..treba zivaca za to..;)
 
Član
dosta greški...
al bitno da se radi dosta si napredovao od tad što se vidi na BMWu i toyoti
svaka čast i samo nastavi tako ;)
 
Faya_M5 je napisao(la):
lose, lose dosta...Toyota daleko kvalitetnije uradjena...

sacekaj jesi ti procito pocetak ovog posta procitaj ponovo izgleda nisi
a toyota je dobra i meni se svidja duguljasti izgled. i sve joj je sjelo pravo:icon_mad::icon_mad::icon_mad:
 
Član
cico_mevle je napisao(la):
Faya_M5 je napisao(la):
lose, lose dosta...Toyota daleko kvalitetnije uradjena...

sacekaj jesi ti procito pocetak ovog posta procitaj ponovo izgleda nisi
a toyota je dobra i meni se svidja duguljasti izgled. i sve joj je sjelo pravo:icon_mad::icon_mad::icon_mad:

procito sam vec...i sta? drugi rad...? pa nisam nista reko, kazem toyota koja je uradjena prije par dana je daleko kvalitetnija!!! iako mi se ne svidja styling toyote, kvalitet je dobar...
 
Član
Za pocetak i nije tako lose, vjezbaj jer vjezbanje dovodi do savrsenstva : )