Ima ti Bojan ovaj aprata,on ga je platio 130 eura prije skoro pola godine,posalji mu pm,pa nek ti kaze kako njega sluzi.Cek,imam u porukama prepisku izmedju nas kad je mene pitao valja li sta ovaj oparat.
Evo c/p
Bojan Wrote:Erol pozdrav,
zanima me da li možeš pomoći.
Kontam da kupim foto aparat i jeftino mi je izletio Fuji S1000 za nekih 130 eura. Možda to i nije jeftino ali meni se i ne čini skupo.
Zanima me valja li šta za amaterskog fotografisanja i kakav je za slikanje sportskih događaja, zači ljudi u pokretu...
Ti češ to lakše skontati prema stavkama u opisu nego ja...
hvala i pozdrav[/align]
Erol-Brcak Wrote:
Nije losa kamera,nisam nikad nesto znao o njoj,evo sad sam malo gledao po netu specifikacije.
STo se tice sporstke fotografije ima mogucnost opaljivanja 3 fotke u sekundi u punoj rezoluciji sto je super,ali kazu da se poslije te tri fotke brzina smanji na samo jednu fotku u sekundi ali imas mogucnost ultra brzog "pucanja" od 15 fotki u 1.6 sekundi ALI sa smanjenom rezolucijom (ne rekose koliko smanjenom),pa ti vidi.
Dalje,10 mpix,12 x optical zoom odnosno 33-396mm ekv. sto znaci da ces moci poprilicno zumirati ali ugao nije nesto previse sirok,npr. sad hoces da obuhvatis u kadru 20 ljudi i sa obketivom 18 mm to mozes,ali sa 33 mm moci ces ih obuhvatiti samo bubam 15,kontas?
Zatim,super je sto imas M mode odnosno potpuno rucno rukovanje otvorom blende i brzinom zatvaraca kao i ISO podesavanjem itd (skontaces vremenom)
Objektiv nije los,2.8-5.0.Ove brojke oznacavaju koliko se siroko moze otvoriti blenda,a sto je blenda vise otvorena vise ce svjetlosti biti i manje potrebe za povecavanjem ISO-a sto automatski znaci zrnatost slike.
Lose na aparatu je sto nema nikakvu stabilizaciju,ni mehanicku ni opticku,ali ima tzv digitalnu koja nije bas dobra jer aparat kad skonta da ce slika biti mutna (s obzirom na rezultate svjetlomjera i nacina na koji ti je podesena ekspozcija) on automatski podize ISO sto znaci kao sto sam ranije rekao veca zrnatost slike sto je naravno najveci neprijatelj (uglavnom nocnih) slika.
U biti ti ces kao pocetnik biti prezadovoljan kamerom,mislim ako uzmemo da si sve dosad koristio one igrackice point and shoot koje sve pucaju na automatskom modu.
Plus:
M mode,viewfinder (dobro osvjetljen elektricni),dobra kvaliteta slika,iso 400 i 800 jos uvijek sadrzi dovoljno detalja,mnogo rezolucije
Minus:
Nema stabilizaciju slike,ako imas jos love radije uzmi Canon S5 IS
Bojan Wrote:
Nego jel velik problem što nema te stabilizacije??? Jel to znači da neću nikako moći uslikati noćnu fotku ili će biti prosječne kvalitete...
Erol Wrote:
A pazi,za dnevne fotke te zaboli klinac sto nema IS,ali za nocne ili bilo koje gdje fali svjetla je problem,mislim ako imas tripod/stativ onda te zaboli ili ako fotkas neke scene izbliza uvijek imas blic i jednu zanimljicu stavku pod blicem je slow sinc blic,da ne objasnjavam sad skontaces ili ukucaj u google.
Sad nije da se ne moze bez toga,IS ti pomaze da povecas ekpoziciju za neka 2 EV koraka,ma super je to stvar,ali moze se bez toga,rekoh ti ili tripod ili koristenje blica.
Usotalom druze za 300 km ne mres ni ocekivati nista bolje,ozbiljno,pazi imas ti Fuji 100fs,mashina teska,nije slr ali je car,ali kosta preko 1000 km.
Moj savjet ti je ako mozes ustedi jos jedno dvije stoje pa uzmi Fuji s6500 ,eno goca ga prodaje za 500 km ja mislim,taj je aparat legenda,veoma niska kolicina noise-a /zrnatosti i nemoj da te rezolucija uplasi,raspolaze sa "samo" 6 mpix,ali ukoliko se neces baviti stock fotografijom (sto i ne mozes bez dslr-a) dovoljna su ti 4 mpix.Sve iznad samo popunjava memoriju na hard discu,a razliku izmedju 5 i 10 mpix na ovim obicnim moniotorima neces ni primjetiti.
ETo valjda ti pomogne sta ovo.