Fiat Mehaničar

Fiat Mehaničar

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Eh ovako,

Ma preslo mi je auto 156,000KM mislim da je red da se malo ulozi u njeg, jer se pojavilo par nekih problema.
Vec neko vrijeme tesko ubacijem u prvu i riverc a to mi se pocelo desavati kako sam zamjenio cilindar kod dine na kosevskom.
Lupka mi nes na tocku desnom i mislim da mu trebam mijenjati kugle krajnice mozda i lezaj.
Maf senzor mi radi-neradi tako da vazda gubim na snazi.
Pisem vam ovo posto sam ja pocetnik i prvo mi je auto a bas mi je srcu priraslo.

Eh imal neko nekog mehanicara da mi preporci posto su Hota i Dino prilicna žara i bil mi moglo biti jedno 500KM za ovu popravku.

Svaki savjer bi mi bio koristan i unaprijed zahvaljujem

Ja sam u Sarajevu tako da samo kanton SA
 
HFintegrale je napisao(la):
Ma sta ce te oderat odes prvo pitas sta, kako, kolko otprilike da ti kaze pa onda radi ako hoces...



Moze to? ma nisam nikad bio..a volio bih jedan pregled da znam na cemu sam..
cuo sam da je kod njega prilicna guzva pa se treba najaviti i dosta cesto i sacekati par dana na slobodan termin
 
Član
Eh ovako druze, odes kad hoces vecinom te naruci za sutra ostavis kljuceve i ides doma. On te zove kad da dodjes po auto. Jedino je to mana sto ne gledas sta ti radi oko auta, al ja sam par puta u pola posla dosao dole da provjerim jel sve ok i bilo je.

Cijene zavisi sta treba da radis, jbg ako ne mozes da odrzavas auto nemoj ga ni vozit samo ga unistavas ili uzmi neki sto je laksi za odrzavanje, jednostavno.

Postp sam isao dole cesce kod njega, izaso mi je par puta u susret s cijenama tako da je bila korektna. Odes prvo raspitas se sta je i koliko, onda znas na cemu si...;);)

Fiata ti ne moze svak popravljat, to sam bar svjedok moze ti samo unakazit auto, meni licno nije al umalo da jeste...

Ja sam zadovoljan sa Dinom i Hotom, samo nabavi pare i pici.;)
 
Početnik