3D animacija masine

3D animacija masine

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Putovanja.ba
Administrator
Kako se sastavlja i kako radi motor u autu.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pjQGCSYsWXc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/pjQGCSYsWXc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
 
Član
aj da neko za mene ili nas laike malo pojasni sta je sta ovo sto se dize spusta... protuteg sta vec... iskreno mrtvi sam laik za motore... jedino sto znam stisnut gas a i u tome :D ...
 
Putovanja.ba
Administrator
Sad jel mislis na klip neznam, a vjerujem da je to, dakle on gura gorivo kroz cilindar na vrh gdje se nalazi svjecica koja stvara iskre, zatim se gorivo zapali i dolazi do eksplozije.... jesi li bjezo sa fizike :) imas dosta ovoga u osnove rada motora, postavljao je nismo.
 
Putovanja.ba
Administrator
Jel na ovo mislis?

klip_klipnjaca.jpg
 
Član
ono kolko sam ja skonto ..ono cetvero sto radi 2 po 2 je klip a ovo sto gura su ventili i to je princip rada motora kad dodas i ovo feletovo...[/align]
 

MyX

Član
Plakich je napisao(la):
ono kolko sam ja skonto ..ono cetvero sto radi 2 po 2 je klip a ovo sto gura su ventili i to je princip rada motora kad dodas i ovo feletovo...[/align]

NEEE ful, klip ne gura ventile, bas naprotiv, zar nisi nikada cuo za izraz ''klip mi sustigao ventile pa ih pomotao'', zbog toga se i radi takozvano uzubljivanje motora, da sve radi kada i kako treba da ne bi nastala havarija. Vidio si da je radilica povezana remenom/lancom sa bregastim osovinama, a bregaste osovine su te koje su zaduzene za otvaranje ventila, dok opruge koje se nalaze ispod podizaca ventila zatvaraju ventile.